מכירה חדר שינה אחד, Orikum, Vlorë, אלבניה, orikum

מכירה - Cod. 28970

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 49 m²
  • חדרים: 1+1
  • רצפה: 1

WELCOME !!!
 
25500 £ מחיר למו"מ
 
מכירת דירת זכות חכירה למכירת אלבניה עם מרפסות ונופים של מפרץ להקת Karaburun. הדירה מרוהטת, שער הכניסה מאובטח בבניין, בריכת שחייה פרטית וחניה תת קרקעית. נבנה בשנת 2009, הייתי הבעלים הראשון והיחיד. שינה פלוס סלון 1 חדר עם מטבח פתוח וחדר אוכל, חדר אמבטיה, מרפסת. הדירה יכולה להכיל 4 אנשים בשלווה בתוספת מיטה נוספת. המטבח מאובזר: תנור חשמלי, תנור גז, טוסטר, קומקום חשמלי, גריל מכונת כביסה, שואב אבק, מגהץ, צלחות סירים וכו ', עריסה לתינוק, לבה מן המושבים. הדירה נמצאת ממוזגים ידי שני הייר חברת משאבת חום עצמאית עם פונקציית חימום. זיגוג כפול עם תריסים, דלתות הזזה, חיזק דלת הכניסה. הדירה לעולם לא שכורה, הוא עדיין 'כחדש'. היה בשימוש רק על ידי לי כל כך מטופח.
המקום הזה הוא המקום הטוב ביותר לרכוש ב Orikum. אל תהסס לצפות ופרטים נוספים על. אני לא ממליץ על רכישת נדל"ן על ידי סוכנויות אלבנית להתקשר אלינו תוכלו לגלות מדוע !!!
בשנת Orikum לך למצוא כל מה שאתה צריך עבור חיי היומיום: ברים, חנויות, בנקים, בתי קפה, סניף דואר, בתי ספר, גני ילדים, בתי מלון, מסעדות, רופא, בית מרקחת, תחנת דלק, וכו '.. Orikum עד 3 קילומטר מרינת -najtansza על הים האדריאטי !!! Przelecz Logar ואת 15 ק"מ הפארק הלאומי, פלאזה 800,

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB