מכירה בית, Delvine, Delvinë, אלבניה, Delvine

מכירה - Cod. 43365

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 100 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1
  • תנאי בנייה: Good

גלו שלווה ברובע "פאפוסי" של דלווין, רק 20 ק"מ מהעיירה הציורית או 20 דקות מהעיר ההומה סרנדה. מקלט פרטי זה, בית מגורים שעוצב בקפידה בשנת 2000, משתרע על שטח של 100 מ"ר על מגרש עצום של 1,000 מ"ר מעוטר בפירות הדר פורחים.

היכנסו אל החמימות של הבית הזה עם שני חדרי שינה, סלון נעים עם אח מקסים, מטבח מאובזר היטב וחדר רחצה מרענן. עיצוב ופריסה מתחשבים יוצרים אווירה מזמינה, מושלמת להרפיה וגם לאירוח.

ממוקם באזור שקט ומגורים, נכס זה מציע מפלט שליו תוך שהוא קרוב בנוחות לשירותים של סרנדה. במחיר של 135,000 אירו, בית מגורים זה הוא לא רק בית, אלא גם קנבס של אפשרויות. המגרש הנרחב של 1,000 מ"ר מספק הזמנה פתוחה לדמיין וליצור - אולי בריכת החלומות שלך או סביבה חיצונית מעוררת השראה אחרת.

למי שמעריך את חברת בעלי החיים, החלל הגדול מאפשר מחסה לחתולים, כלבים ואפילו סוסים, ומבטיח שכל אחד מבני המשפחה, פרוותי או לא, ירגיש בבית. נצלו את ההזדמנות לטפח אורח חיים שליו, יצירתיות וחיבור עם הנכס המקסים הזה בדלווין.
ממוקם רק 20 דקות מהחופים המקסימים של סרנדה בדלווין, אלבניה, הוא הופך למקלט שבו אורח חיים משתלב בצורה חלקה עם היסטוריה, ויוצר חווית חיים כובשת. בנוסף לקרבה לים הקסום של סרנדה, דלווין מציעה קסם ייחודי, המפתה את המחפשים מקום בו נפגשים טבע, היסטוריה וקהילה.

ב-Delvine, הפיתוי של חיים איטיים יותר משתלב בהבטחה של אוצרות מזון אורגני. דמיינו לעצמכם הליכה בשווקים מקומיים שבהם חוגגים את שפע כדור הארץ עם מגוון של תוצרת טרייה ואורגנית. הזמינות של מזון מבוסס ביו לא רק משפרת את חווית האוכל, אלא גם מקדמת אורח חיים בריא יותר מחווה לשולחן, העונה על ההעדפה הגוברת לאורח חיים בר קיימא.

ספוגה בהיסטוריה, דלווין היא עדות חיה למורשת התרבותית העשירה של אלבניה. רחובות מרוצפי אבן מתפתלים בעיר, המובילים לאוצרות ארכיאולוגיים הלוחשים סיפורים על תרבויות עתיקות. מהריסות עתיקות ועד אנדרטאות שמורות היטב, כל פינה בדלווין מהדהדת מאות עברו, ומציעה תחושה של חיבור לשורשים של המקום הקסום הזה.

אבל הלב האמיתי של דלווין הוא הקהילה החמה והידידותית שלה. העיר מלאה באנשים ידידותיים שמקבלים את פני הבאים בזרועות פתוחות. בין אם הם משתתפים בשיחה בבתי קפה מקומיים, משתתפים באירועים קהילתיים או פשוט נהנים מהמקצבים היומיומיים של החיים, התושבים שוקעים בתחושת השייכות שמגדירה את המהות של Delvine.

הבחירה לגור בדלווין היא הזמנה לאורח חיים שבו ים סרנדה נמצא בהישג ידך, שבו אוכל ביו הוא תענוג קולינרי, שבו ההיסטוריה היא חברה חיה וקהילה ידידותית הופכת למשפחה מורחבת. דלווין מזמינה את מי שמחפש לא רק מקום מגורים, אלא מקום שבו כל יום הוא פרק בסיפור השזור בטבע, בהיסטוריה ובחום התושבים.
ארון קומאני
סוכנויות נדל"ן סרנדה להשקיע
sarandainvestproperty@gmail. com
sarandainvestproperty@yahoo. com
00355/694801295 Mob , (VIBER) (WatsApp)
00355/674938097 (VIBER) (WatsApp)
00355/8522 5110 משרד

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Sarandainvestproperty Agency
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB