מכירה שני חדרי שינה, Saranda, Sarandë, אלבניה, Sarande , Quarter No 3 , Street RRuga nr 6

מכירה - Cod. 43345

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 100 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2
  • תנאי בנייה: New building

דירה עם נוף לים
צאו לחווית מגורים חסרת תקדים בסרנדה עם הדירה המעוצבת בקפידה זו, השוכנת בעיר הידועה בזכות 300 ימי השמש שלה והאקלים הנוח ביותר. בית מגורים מתוחכם זה בשטח של 100 מ"ר, הממוקם בקומה השנייה, מגלם שילוב הרמוני של יוקרה ופונקציונליות.
הבית מורכב מ-2 חדרי שינה, מטבח-סלון גדול, 2 חדרי רחצה ומרפסת במיקום אסטרטגי הפונה לדרום מזרח, ומשדר אווירה של אלגנטיות מעודנת. נכס זה נבנה בשנת 2020, לא רק משקף אסתטיקה עכשווית, אלא גם מתהדר בתעודת בעלות מאובטחת, המדגישה את היושרה המשפטית.
מעלה את רמת החיים שלך, הדירה מצוידת במעלית לגישה ללא טרחה ועוברת ניהול שנתי קפדני, המבטיח חווית בעלות ללא טרחה. ממוקם במרחק של 1000 מטרים בלבד מהים, הוא מציע מפלט מהרעש האורבני, ומציג מפלט שליו הרחק מהמולת העיר.
מערכת החימום החשמלית, המצוידת בבקרות אישיות, בשילוב המזגן, מאפשרת ניהול אקלים מותאם אישית בכל ימות השנה. בית מגורים זה הוא יותר מבית; זה עדות להתגלמות החיים המודרניים על החוף.
במתן פתרון סוהר, הנכס כולל דלתות, אריחים ואביזרים שנבחרו בקפידה בחדרי הרחצה. חניה ציבורית בקרבת מקום משפרת את הנגישות, תוך שימת דגש על נוחות הן לתושבים והן לאורחים.
ממוקם בפאתי העיר, תהנה מהיתרונות של אוויר צח ומנוף פנורמי של הים והנוף העירוני. במחיר של 119,900 אירו, הצעה בלעדית זו מזמינה את האנשים בעלי הבחנה הגבוהה ביותר לנצל את ההזדמנות לתבוע את חלקם בהתגלמות העידון של סרנדה. שפר את אורח החיים שלך והפוך את הדירה שאין כמותה זו למפלט שלך לתוך הקסם של החיים על החוף.
בחר ב-Eron Çumani כסוכן הנדל"ן המהימן שלך עבור רקורד מוכח של מצוינות הנפרש על פני 15 שנים ולמעלה מ-100 עסקאות מוצלחות עם קונים ברחבי העולם. ברישיון משרד המשפטים האלבני, אנו מספקים ייעוץ משפטי ונדל"ן מומחה כדי להבטיח חווית נדל"ן בטוחה וחלקה.
מה שמייחד אותנו הוא תיק הנכסים המגוון שלנו, המעניק לך מגוון רחב של אפשרויות למצוא את ההתאמה המושלמת לצרכים שלך. Eron Çumani נדל"ן מתגאה במתן תמחור גמיש ובמחיר סביר, ומבטיח שההשקעה שלך תואמת את התקציב וההעדפות שלך.
המחויבות שלנו לשקיפות משתרעת על עסקאות פיננסיות, בהן אנו מציעים שירותי ייעוץ עם שיעורי העמלות הנמוכים ביותר דרך בנקים בעלי מוניטין. השקט הכלכלי שלך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו.
האם אתה רוצה להתאים אישית את מרחב המגורים שלך? אנו מציעים שירות ייחודי לעיצוב נכסים לא גמורים לפי טעמכם, יצירת בית המשקף באמת את הסגנון וההעדפות שלכם.
עבור בעלי נכסים, השירותים שלנו חורגים מעבר לעסקה. אנו מצטיינים בניהול נכסים, במיוחד בעונת התיירות, הן באמצעות Airbnb והן בהשכרה מסורתית. תן לנו לטפל בפרטים תוך כדי שאתה נהנה מהיתרונות של ההשקעה שלך.
כדי לשפר את התקשורת וההבנה, אנו מספקים שירותי תרגום מורשים, המבטיחים שכל היבט במסע הנדל"ן שלך יהיה ברור ומובן.
בחרו ב-Eron Çumani נדל"ן: המקום בו ניסיון, יושרה וגישה ממוקדת לקוח מתלכדים כדי להפוך את שאיפות הנדל"ן שלכם למציאות.
ארון קומאני
Saranda להשקיע נכס agjensy
sarandainvestproperty@gmail. com
sarandainvestproperty@yahoo. com
00355/694801295 Mob, (VIBER) (WatsApp)
00355/674938097 (VIBER) (WatsApp)
00355/8522 5110 משרד

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Sarandainvestproperty Agency
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB