מכירה שני חדרי שינה, Saranda, Sarandë, אלבניה, Sarande - Quarter No 1 , Street karl Gega

מכירה - Cod. 43353

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 91 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

דירה אקזוטית למכירה בסרנדה
צאו לחוויית מגורים שאין שניה לה בסרנדה עם דירה המעוצבת בקפידה זו, השוכנת בעיר הידועה ב-300 ימי השמש שלה ובאקלים נוח במיוחד.
היכנסו לעולם של מגורי חוף מעודנים עם דירת 2 חדרי שינה יוצאת דופן זו הממוקמת בקומה השנייה של אקזוטי רזידנס בעיר סרנדה. כוללת 2 חדרי שינה, סלון מטבח רחב ידיים, 2 חדרי רחצה, ומרפסת במיקום אסטרטגי הפונה לדרום מזרח לים. , הבית משדר אווירה של אלגנטיות מעודנת.
מתגאה בשטח רחב של 91,50 מ"ר/2 מ"ר של מרחב מגורים מעוצב בקפידה, בית מגורים זה משדר תחכום ונוחות.
ממוקם רק 300 מטרים מהים, תזכו ליהנות מנופי ים עוצרי נשימה מדירתכם.
הפריסה המתוכננת היטב כוללת מטבח מאובזר בקפידה, שני חדרי רחצה מאובזרים בטוב טעם, ואזור סלון נדיב, היוצרים אווירה מזמינה למנוחה ובידור כאחד. התענגו על הנוף הפנורמי לים המפאר את הדירה, ומספק מחזה יומיומי של יופי טבעי.
Exotic Residence הוא לא רק בית; זה אורח חיים. תיהנו מהיוקרה של מערכת אוורור אינקאסו, המבטיחה זרימה רציפה של אוויר צח בכל המקום. הבניין מצויד במעלית נוחה, המספקת גישה חלקה למקלט הפרטי שלכם.
בית מגורים מתוחכם זה מייצג מיזוג הרמוני של יוקרה ופונקציונליות.
החניה היא קלה עם חלל פרטי ייעודי, המבטיח את הביטחון והנוחות של הרכב שלך. הכותרת של בית מגורים יוקרתי זה היא "מעון אקזוטי", כינוי הולם לבית המגורים שלוכד את תמצית הקסם של החוף.
העיר סרנדה, הידועה באקלים הנוח שלה עם 300 ימי שמש מדהימים מדי שנה, מכינה את הבמה לחוויה ים תיכונית אידילית. מיקומה האסטרטגי של הדירה הופך אותה לא רק למגורים נחשקים אלא גם להזדמנות השקעה מצוינת לתיירות Airbnb.
כעדות למחויבותה למגורי יוקרה, אקזוטיק רזידנס מציעה בריכה, המאפשרת לדיירים להתפנק בהנאות של הרפיה מימית. הניהול השנתי מבטיח שהנכס יישאר מתוחזק ללא דופי, ומספק לתושבים שקט נפשי וחופש להתענג על סביבתם.
במחיר של 18300 €, דירה יוצאת דופן זו מציגה הזדמנות נדירה לאמץ את אורח החיים על החוף. אפשרויות גמישות לתשלומים הופכות את הבעלות לנגישה יותר, והופכות חלומות למציאות.
הבטיחו את מקומכם עם דמי הזמנה של 5,000 €. חתמו על החוזה הנוטריוני ושלמו 60% מהשווי. את ה-30% הנותרים ניתן לסדר לפי הצעת הקונה. 5% אחרונים יש לשלם עם קבלת המפתח, ואת ה-5% האחרונים עם קבלת תעודת הבעלות.
המועד האחרון לסיום בניית הדירות ב-Exotic Residence הוא ספטמבר 2024
בין אם אתם מחפשים מקום מגורים שליו או השקעה מושכלת, אקזוטי רזידנס הוא מגדלור של תחכום ופיתוי חוף. אל תחמיצו את
הזדמנות להפוך את הנכס הייחודי הזה לשלך
בחר ב-Eron Çumani כסוכן הנדל"ן המהימן שלך עבור רקורד מוכח של מצוינות הנפרש על פני 15 שנים ולמעלה מ-100 עסקאות מוצלחות עם קונים ברחבי העולם. ברישיון משרד המשפטים האלבני, אנו מספקים ייעוץ משפטי ואימובילי מומחים כדי להבטיח חווית נדל"ן חלקה ומאובטחת.
מה שמייחד אותנו הוא תיק הנכסים המגוון שלנו, המציע לך מגוון רחב של אפשרויות למצוא את ההתאמה המושלמת לצרכים שלך. Eron Çumani נדל"ן מתגאה במתן תמחור גמיש ונעים, ומבטיח שההשקעה שלך תואמת את התקציב וההעדפות שלך.
המחויבות שלנו לשקיפות משתרעת על עסקאות פיננסיות, בהן אנו מציעים שירותי ייעוץ עם שיעורי העמלות הנמוכים ביותר דרך בנקים בעלי מוניטין. השקט הכלכלי שלך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו.
מחפשים להתאים אישית את מרחב המגורים שלכם? אנו מציעים שירות ייחודי לעיצוב נכסים לא גמורים לפי טעמכם, יצירת בית המשקף באמת את הסגנון וההעדפות שלכם.
עבור בעלי נכסים, השירותים שלנו משתרעים מעבר לעסקה. אנו מצטיינים בניהול נכסים, במיוחד בעונת התיירות, בין אם זה דרך Airbnb או השכרה מסורתית. תן לנו לטפל בפרטים תוך כדי שאתה נהנה מהיתרונות של ההשקעה שלך.
כדי לשפר את התקשורת וההבנה, אנו מספקים שירותי תרגום מורשים, ומבטיחים שכל היבט במסע הנדל"ן שלך יהיה ברור ומובן.
בחרו ב-Eron Çumani נדל"ן - שבו ניסיון, יושרה וגישה ממוקדת לקוח מתלכדים כדי להפוך את שאיפות הנדל"ן שלכם למציאות.
ארון קומאני
Saranda להשקיע נכס agjensy
sarandainvestproperty@gmail. com
sarandainvestproperty@yahoo. com
00355/694801295 Mob , (VIBER) (WatsApp)
00355/674938097 (VIBER) (WatsApp)
00355/8522 5110 משרד

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Sarandainvestproperty Agency
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB