מכירה חדר שינה אחד, Saranda, Sarandë, אלבניה, Sarande - Quarter No 2 , Street RRuga 6

מכירה - Cod. 43344

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 83 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 2

דירה עם נוף לים
טבלו את עצמכם בהתגלמות החיים המעודנים עם הדירה המעוצבת בקפידה זו למכירה בסרנדה, המציעה שילוב בלעדי של אלגנטיות ופונקציונליות. ממוקם במיקום מעולה, בית מגורים זה בקומה השנייה משתרע על פני 83 מ"ר ומספק מרחב מגורים יוקרתי המשדר תחכום.
הפריסה המחושבת הכוללת חדר שינה, סלון מרווח, מטבח מאובזר, שירותים מעוצבים בטוב טעם ומרפסת, מבטיחים גם נוחות וגם אסתטיקה. הדירה, הממוקמת בחלקו הדרום מזרחי של הבניין, לוכדת את תמצית האור הטבעי ומבטיחה שהות שלווה בעיר שוקקת חיים.
במחיר של 99,600 אירו, הצעה זו כוללת תכונות פרימיום כגון דלתות, אריחים וערכות אינסטלציה בשירותים - מדגימה תשומת לב קפדנית לפרטים ומחויבות לאיכות. הנכס שנבנה בשנת 2020 מלווה בשטר בעלות מקיף המבטיח וודאות משפטית ובהירות.
הדירה מציעה נוחות ונגישות, מצוידת במעלית ועוברת ניהול שנתי על מנת להבטיח שימוש ללא תקלות. ממוקם במרחק של 1000 מטרים בלבד מהים, בית מגורים זה מציע את האיזון המושלם בין חיי העיר ושלווה על חוף הים.
תיהנו מנוחות לאורך כל השנה הודות למערכת חימום חשמלית עם מערכת שליטה אישית, משלימה מזגן לניהול אקלים מותאם אישית. קרבתם של חניונים ציבוריים מגבירה את נוחות התושבים והאורחים כאחד.
ממוקם בפאתי העיר, נכס זה מספק משב אוויר צח ומציע נופים פנורמיים של הים ושל קו הרקיע של העיר. תיהנו מאורח חיים הרחק מההמולה של התנועה בעיר, כאשר כל פרט מעוצב בקפידה כדי לספק חווית חיים שאין שני לה.
טבלו את עצמכם בקסם של פנינה זו של סרנדה - בית מגורים בו יוקרה פוגשת פונקציונליות, המציע מפלט שליו בין נופים מהפנטים של הים ושל קו הרקיע של העיר.
בחר ב-Eron Çumani כסוכן הנדל"ן המהימן שלך עם רקורד מוכח של מצוינות הנפרש על פני 15 שנים ולמעלה מ-100 עסקאות מוצלחות עם קונים ברחבי העולם. יש לנו רישיון ממשרד המשפטים האלבני. אנו מספקים ייעוץ משפטי ונדל"ן מקצועי על מנת להבטיח שימוש חלק ובטוח בנדל"ן.
מה שמייחד אותנו הוא תיק הנדל"ן המגוון שלנו, המציע מגוון רחב של אפשרויות כך שתוכל למצוא הצעה המתאימה באופן מושלם לצרכים שלך. Eron Çumani נדל"ן מתגאה במתן תמחור גמיש ונעים, המבטיח שההשקעה שלך תואמת את התקציב וההעדפות שלך.
המחויבות שלנו לשקיפות משתרעת גם על עסקאות פיננסיות שבהן אנו מציעים שירותי ייעוץ בשיעורי העמלות הנמוכים ביותר באמצעות בנקים בעלי מוניטין. השקט הכלכלי שלך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו.
האם אתה רוצה להתאים אישית את מרחב המגורים שלך? אנו מציעים שירות ייחודי של עיצוב נכסים לא גמורים לפי טעמכם, יצירת בית המשקף באמת את הסגנון וההעדפות שלכם.
עבור בעלי נכסים, השירותים שלנו חורגים מעבר לעסקה עצמה. אנו מצטיינים בניהול נכסים, במיוחד בעונת התיירות, בין אם דרך Airbnb או השכרות מסורתיות. תנו לנו לדאוג לפרטים ותוכלו ליהנות מיתרונות ההשקעה שלכם.
כדי לשפר את התקשורת וההבנה, אנו מספקים שירותי תרגום מורשים כדי להבטיח שכל היבט במסע הנדל"ן שלך יהיה ברור ומובן.
בחרו ב-Eron Çumani נדל"ן - שבו ניסיון, יושרה וגישה ממוקדת לקוח מתלכדים כדי להפוך את שאיפות הנדל"ן שלכם למציאות.
ארון קומאני
סוכנויות נדל"ן סרנדה להשקיע
sarandainvestproperty@gmail. com
sarandainvestproperty@yahoo. com
00355/694801295 Mob , (VIBER) (WatsApp)
00355/674938097 (VIBER) (WatsApp)
00355/8522 5110 משרד

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Sarandainvestproperty Agency
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB